пʼятниця, 12 липня 2013 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Допоміг усвідомити як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів,яким чином я зможу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб,як я зможу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора,яким чином я зможу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів. Я переконана,що потрібно впроваджувати тренінг за програмою Intel "Навчання для майбутнього"тому,що це,дійсно, крок у майбутнє. У мене цілком змінилося бачення ролі вчителя у сучасному процесі навчання.

2 коментарі:

  1. Галино! Важливо, що змінилось не тільки Ваше бачення ролі вчителя. Змінились і и самі: Ви так упевнено почали використовувати ІКТ, дуже багато просунулись у власному навчанні та створили класний проект! Удачі у його реалізації! Нових кроків та нових звершень!

    ВідповістиВидалити